Hej!

Idag började skolan vid halv tio men Pian och jag var tvugna att vara där vi åtta för vi skulle träffa två poliser som ska vara med på vår föreläsning vi ska ha på torsdag om alkohol och droger. Jag messade Pian vid halv åtta på morgonen "Vaken?" Inge svar..Messade igen efter tio minuter..Inget svar. Började misstänka att någon försovit såg och mycket riktigt så hade hon gjort det haha. Men vi han ändå i tid, nästan i alla fall =P Sedan gick dom igenom sitt upplägg med oss och det såg j´ätte bra ut. Börjar bli lite nervöst nu. Hoppas verkligen det blir bra på torsdag.

Sedan har jag inte gjort så mycket. Älsklingen slutar snart och då ska vi väl käka lite middag och sen kanske jag åker ut till jacke en liten runda. Får se vad som händer. Älsklingen och jag ska försöka komma i säng i tid ikväll för en gång skull. Var längesen vi gjorde det. Men nu vill man nästan bara vara inne i sovrummet hela tiden för vi har fått nya sängbord och en sängram som är jätte fint =) Är jätte glad för det!!

För övrigt så har jag haft en bra dag idag i solen. Hoppas ni också har haft det.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0