Grattis älskling!

Igår firade jag påsken uppe i Holmsjö. Jätte mysigt var det och påskägg fick vi också =) Fick tyvärr inte leta upp dom men det hade älsklingen ordnat åt mig när jag kom hem hihi. Blev så glad att jag fick gå på lite jakt =)

Idag har jag firat älsklingen som fyller 24 år. Sjäng för honom och gav honom frukost på sängen och även lite paket förståss =) Sedan satte jag igång med att baka en tårta som vi bjöd på lite senare då hans familj och lite släkt kom. Vi blev båda firade av dem eftersom jag fyller om fyra dagar och vi fick massor med fina presenter. Handdukar, kläder, pengar, lampor, påslakan, äggkoppar, påskägg och lite annat. Verkligen hur snällt som helst. Blev ett lyckat kalas!

Och så firar vi ju även ett års förlovning idag. Så vi har myst nu ikväll med god middag och lite vin. Älskar min älskling otroligt mkt. Förlovade i ett år idag och jag hoppas på många många fler år <3 <3

Grattis älskling <3



         
Kalas med familj och mumsig tårta =)

     
Myspys med älsklingen och vin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0