God morgon!

Jahopp då var man 19 då =) Har fått världens bästa väckning av älsklingen med frukost på sängen och en hammagjord sång haha. Fick jätte fina presenter med. En svart kuvertväska med ett glittrigt spänne på som blir perfekt att ha på balen. Sen hade han lagt i presenter i väskan med. Ett par örhänge som var svart/silvriga ringar, två näspiercingar, ett hårband, hårspännen och ett presentkort på HM =) Blev verkligen hur nöjd som helst. Min älskling är bästast!

Nu ska jag till skolan om typ en timme och ha prov på örat. Har inte pluggat så jätte mycket men jag hoppas det går bra i alla fall. Sen har jag två lektioner till och sedan ska jag träffa Lina som kommer hem från växjö igen.
Ikväll blir det lite kalas med familjen. Det blir mysigt.

Hoppas alla får en underbar dag i den vackra solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0