Dagen efter!

Igår hade älsklingen och jag våran födelsedagsfest och det blev verkligen hur lyckat som helst!
Alla vännerna kom och vi skrattade och flummade och sjöng singstar =)
Sedan drog vi nästan hela gänget upp till Playbar och satt där. Också riktigt kul!! Kom fram ett fjäderfä och började tjabba men hon åkte snabbt ut =) Lustiga människor det finns.
Ett stort tack till allihopa som var med igår och också tack för alla fina presenter! Ni är alla helt underbara!

Nu ska Lina och jag snart upp till Holmsjö och fira påsk =) Det ska bli mysigt. Längesen jag var där nu. Undrar om påskharen kommer? hihi sånt växer jag aldrig ifrån.

Ikväll blir det nog bara mys med älsklingen tror jag. Ska kolla upp vid Ruweni ska göra med =) Sånt måste jag ha koll på haha.

Jaojao Glad Påsk på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0