Dagen efter

Blev lite party igår med Steffe och Jacke. Hade skit kul och vi spelade gitarr hero och jag lyckades spela på medel haha. Känner mig duktig. Sedan mötte Pian oss uppe på stan och vi gick till Playbar. Jag får väl erkänan att jag blev lite rund under fötterna men så länge det inte blir för mycket och man har kontroll över läget så är det lugnt vilket jag hade =)

Idag har jag bestämt mig för att inte göra någonting alls. Älsklingen är på svensexa hela dagen och hans syster sov här inatt så nu ligger hon och tar sig en tupplur vilket jag med precis har gjort. Kanske inte så liten eftersom jag sov i 2 timmar haha och det känns som att jag skulle kunna gå och lägga mig och sova igen.

Har känt lite ångest idag =/ Var längesen jag gjorde det och jag vet inte ens varför jag känner det. Försöker intala mig själv att jag inte har något att må dåligt över men det hjälper inte. Jag tror att det kan bero på att det varit mycket med den här föreläsningen och det har varit mycket jobbiga känslor som kommit upp och som man fått känna på. Så det är lite tufft faktiskt.

Skriver kanske mer ikväll eller så hörs vi imorgon.

Eleonore

Kommentarer
Postat av: nettan

Hoppas din ångest går över, ibland bara känns allt jobbigt utan att man vet varför.

Du vet var jag finns om det är något!

Puss puss....

2009-04-25 @ 15:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0