Ångest..

Ångest är ett helvete. Den hugger en i hjärtat när man minst anar det. Jag vill bara att den ska låta mig vara. Jag önskar jag visste ett sätt att besegra den. Det känns så fucking svårt att andas idag. En klump av tårar inom mig som jag inte kan få ut. Istället blir mina tårar till blod och går ut som ett smärtsamt gift i min kropp. Helvete vad allt känns svårt. Mycket känslor inom mig jag inte kan sätta ord på eller beskriva mer än att dem gör sjukt jävla ont. Många funderingar och tankar. Idag orkar jag inte. Idag vill jag bara försvinna. 

                   

          Precis såhär jag känner mig idag. Vissen och tårar som blir till blod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0