Vatt på stan idag!

Blev stan idag med Ruweni, Totty och Hanny i ca 5 timmar. Vi var alla helt slut efter dagens shoppingrunda.
För min del blev det ett par leggings, ett linne, en stickad lång röd/svart kofta med jätte stor krage. Verkligen jätte fin. Ett par streetskor, öronhänge och smink. Nice price var det oxå =)

Sen har älsklingen och jag varit i Lyckeby och storhandlat och nu ska jag snart till Tove tott och ha myskväll. Blir väl att vi slänger oss på soffan och kollar en bra film. E rikigt sugen på dirty dancing. Älsklingen och jag köpte den när vi var i Lyckeby =)

Imån har jag lite och göra. Ska hjälpa syster i Jämjö med lite grejer på dagen. Kan nog ta sin lilla tid faktiskt. Sen blir det nog bio eller ngt annat mysigt med älsklingen på kvällen =) Längesen jag hadde en nykter helg. Men det känns skönt faktiskt. Väldigt skönt.

<3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0