Tomt

Har verkligen haft jätte mysigt med Tove ikväll. Va har ätit bullens varmkorv, skumtomtar och kollat på "Se upp för dårarna" Längesen vi umgicks så. Älskar dig oändligt mycket gumman <3

Sen kom ångesten när jag kom hem. Har mått så jävla dåligt. Vet inte vad det är med mig. Det rinner ngt från mina ögon. Det gör mina kinder våta samtidigt som det bränner i ögonen. Är det de som kallas tårar? Varför? Varför rinner det tårar? Varför gråter jag?

Syster Ruweni kom hit sen. Vi hade mkt att prata om. Sen la vi oss på sängen och vilade. Älskar det. Älskar att bara vara med dig. Älskar dig så sjukt mkt. Kan inte beskriva med ord vad du betyder för mig.

Precis som jag inte kan beskriva med ord vad du betyder för mig kan jag inte beskriva med ord hur jag mår just nu. Kan inte tänka klart och det enda jag känner inom mig just nu är tomhet.

What a wonderful world! Yeah right! Vill du visa mig den underbara väslden så gör jag vad du vill! Tror inte att den finns. Har sett för mkt ondska och upplevt för mkt sorg för att kunna se det goda och bra.

Känslan just nu är fan så tom den kan bli.

Kommentarer
Postat av: Pian.

jag älskar dig syster min ,

2008-12-27 @ 17:39:51
URL: http://ruweni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0