Stressig dag!

Idag har jag tvättat en jävla massa. Drygt men nödvändigt. Sen gått på stan en runda med Ruweni. Det var mys. Sen gick vi hem till mig. Jag stressade runt och kunde inte sitta still. Sen upp på stan igen när älsklingen kom hem. Han till systemet sen skulle vi handla lite inför morgondagen. Sen hem igen och laga mat, båda typ as hungriga och trötta.

Avslutade kvällen med en lång och härlig promenad med Ruweni. Var skönt som fan. Pratat mkt och haft jätte kul.
Älskar dig syster <3

Eller ja än så länge är kvällen inte slut. Finns lite saker kvar att fixa i ordning inför i morgon som jag tänkte göra nu. Sen blir det nog sängen ganska tidigt för min del.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0