Ny Blogg =D

Nu tänkte jag skriva mina första rader i min nya grymt fina blogg som mitt hjärta Pian har gjort till mig =) Tack så jätte mkt gumman <3

Först lite om mig själv!

Namn: Eleonore
Född: 900416
Bor: Lägenhet i Karlskrona
Civil status: Förlovad
Älskar: Min pojkvän, vänner, familj
Bästaste vännen: Pian <3
Hatar: Att hata äter upp en innifrån
Gör på fritiden: Går ofta på stan med mina vänner, festar mkt (men ska ta paus från det) Tycker om att mysa i soffan och se en bra film med älsklingen och så är jag även mycket hos min syster i Jämjö och leker med min älskade och helt underbara systerson på 1,5 år =)

Nu lite om helgen!

Helgen har jag haft julmys och julfirande med nära och kära. Blir tvungen att fuska och börja några dagar innan julafton eftersom det tyvärr är som så att alla är så splittrade nu och man vill ju hinna träffa alla. Har i alla fall varit en jätte mysig helg och jag har fått jätte mycket fina presenter =) Är så nöjd så.

Idag har älsklingen och jag klätt vår alldeles första julgran vi har ihop. Den blev jätte fin. Kan tyvärr inte ta en bild på den och lägga upp för jag har inga batterier i min kamera =( Men kommer jag ihåg att köpa batterier imån ska jag göra det =) Sen har det varit lite folk här på kvällen. Mysigt. Pian var här och vi hade mycket att prata om eftersom vi inte pratat på två dagar. Har haft sjukt mycket Pian abstinens. Älskar dig syster <3

Jahopp nu är det snart dags för mig att nana. Tänkte gå upp lite i tid imån och få lite gjort innan jag åker upp till Holmsjö imån där jag ska fira julen i år.

Puss så länge <3


Kommentarer
Postat av: Pian

Hihi, fin blogg du har =) Älskar dig syster <3

2008-12-22 @ 02:38:50
URL: http://ruweni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0