Nu e julen över!

Har verkligen haft en jätte härlig jul. Började ju fira i helgen med syster, Johan, Samuel och pappa. Sen igår på julafton har jag varit hos familjen i Holmsjö. Har ätit god mat och myst till kalla anka. Har även fått jätte mycket fina presenter. Är verkligen jätte nöjd. Var inte lika kul senare på kvällen då jag pratade med en del som inte alls haft en bra jul. Önskar alla hade fått en bra jul som jag. Men jul är alltid väldigt överskattat. Man ska ta det som det kommer bara.

Blir ingen utgång för mig ikväll. Har ju sagt att jag ska ta det lugnt med festandet ett tag så det är väl bäst att hålla fast vid det. Blir lite mys här hemma istället. Hannah, hennes kompis carro och Totty kommer snart =) Ska bli trevligt faktiskt med tanke på att jag haft en väldigt dålig dag. Har typ känt mig jätte deppig och gråtfärdig och vet inte ens varför. Menmen man har ju sånna dagar ibland bara.

Och syster Ruweni ska ut och göra stan farlig ikväll. Hoppas du får en jätte rolig kväll hjärtat <3

Imån är det staun som gäller. Hoppas jag hittar ngt kul på rean =)

Jaojao ha det gutt!

 Gruppfotto på julafton!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0