Lite jobbig dag faktiskt!

Idag har vi varit uppe hos mormor och morfar. Men inte lika roligt och glatt besök som det brukar vara. Stackars lilla morfar har blivit dålig igen och fick åka ambulans in till sjukhuset i kalmar idag så vi har hållt mormor sällskap. Jag ville helst åka och hälsa på morfar men han var trött och så var min morbror hos honom. Läkarna visste inte riktigt säkert vad det var. Nåt virus eller vad dem sa. Men han mådde lite bättre efter att ha vatt där inne ett tag. Blir han kvar längre på sjukhuset åker vi nog upp dit. Blir så orolig men han är ju gammal med. Så e livet. Tufft och jobbigt ibland men det finns inte mkt att göra åt det. Tänker på dig morfar, älskar dig och hoppas på det bästa <3

Annars har det inte hänt så mkt. Älsklingen kollar på sagan om de två tornen nu och jag var lite för rastlös för att göra det. Imån kommer Lina till stan, Ska gå på stan en runda och sen sitta ner och planera för nyår hade vi tänkt. Har för mig det var ngt mer jag skulle göra imån men har ingen aning om vad. Hehe har inte det bästa minnet precis. Jaja jag kommer väl på det sen.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Pian .

Älskar dig snutt, du är det finaste jag har .

2008-12-29 @ 00:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0