Hej hopp!!

Gick tyvärr inte upp så tidigt som jag hade tänkt mig idag. Ställde klockan på halv nio men låg kvar i sängen och drog mig till halv elva =) Har i alla fall ändå hunnit med det jag skulle idag. Gick förs upp på stan och köpte en till liten julklapp till älsklingen som han faktiskt ska få när han kommer hem =) Sen ringde min pappa och ville ses och ge mig en liten julklapp. Fick lite pengar av honom. Tack så mycket =) Alltid bra att få pengar för då kan man köpa vad man vill. Hoppas jag hittar något fint på mellandagsrean.

Sen har jag städat i ordning lite här hemma och håller även på att tvätta.
Ja det är väl de jag har gjort idag. Ska upp till Holmsjö om några timmar. Får skjuts så slipper ta den dryga bussen. Skönt!

Nu har faktiskt all stress och ångest inför julen lagt sig. Ser till och med fram lite emot julen nu =)

Hörs vi inte innan jul så får jag önska alla en riktigt god jul med god mat och mycket myspys <3

                                                                         Älsklingens och min julgran <3
                                                                                

                                            Älsklingens och min första julgran <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0