Fullt upp idag!

Idag fick älsklingen och jag gå upp tidigt. Eller tidigt och tidigt, typ halv nio hehe men i alla fall. Vi somnade ju inte förren tre, fyra tiden inatt så det var lite kämptigt. Vi skulle till Jämjö och hjälpa min syster lite. Dom skulle köpa ny TV så älsklingen skulle åka med Johan och köpa en så skulle jag passa Samuel medans syster och pappa åkte upp till mormor och morfar med deras gamla TV. Men det blev ändrade planer så vi åkte istället allihopa till Lyckeby och köpte TV:n. Älsklingen och jag köpte oss en ny matta till TV rummet och tre växter. Blev fint i lägenheten =)
Sedan åkte vi till Max och var lite onyttiga. Beställde inte ett orginalmål som jag gjorde sist haha. Blev mkt skratt den gången.

Sedan hade Niclas och jag planer på bio ikväll men blev inte så. Vi tänkte istället gå en runda upp till vattentornet nu och sen kolla på nån film när vi kommer hem istället =) Myspys.

Jahopp finns väl inte så mkt mer att skriva. Har det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0