Det snöar!

Det snöööööar Pian =D
Eller rättaresagt det snöade :-P

Idag har jag gått en runda med syster Lina på stan. Hon storshoppade och jag köpte ett halsband som jag tänkte ha på nyår =) Jätte fint tyckte jag faktiskt.
Sen har vi planerat lite för nyår. Blir middag här hemma ett gäng och lite småfestande. Ska bli mysigt och kul. Hoppas på att Tobbe tar med sig gitarren =)

Sen nu på kvällen har jag kollat på Dirty dancing. Underbar film! Älsklingen och jag har även haft vårat 15 minuters träningspass med Paolo Roberto haha. 15 minuter om dagen för att hålla sig i form =)

Annars inget speciellt som har hänt faktiskt.

Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Pian .

DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖAR !!!!!!!!!

2008-12-29 @ 22:50:08
URL: http://ruweni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0